sexta-feira, 13 de julho de 2007

Voltando ao Egito - Cairo - Egypt

- Fri, please my eyes go to Egypt to meet me..it s so important to our love
-Tarek...İ know we must see us , But at moment İ havent money enough to do this trip and also you havent.
-Fri, we ll find one way to give us this chance..İ want that you now start to think about.
İ will give you all love you miss from me...please say me you want to go?
-Ok...İ want much this you know...but to wish is different of can.
-Fri, İ will die if İ dont see u this year, give us this chance, İ love u my duck pls come to me

Bom...parece que nao tem jeito...vou ao econtro dele...ele tera q encontrar um jeito de nos encontrarmos...quando eu estiver nos braços dele, dai entao...pensarei no que fazer depois.
O amor que resisti a tantas coisas merece de fato ser cuidado e receber todas as chances.
Egito esta me chamando de novo...
E eu respondo a esse chamado com um '' SİM '

'myspace

foto from site :http://fjfj.sites.uol.com.br/wallpaper.html

Blog protected , do not copie

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape