segunda-feira, 20 de agosto de 2007

GOOD BYE TURKEY ---- Adeus Turquia !




Meu tempo na Turquia chegou ao Fim...to indo embora em alguns dias...
Tantas coisas lindas eu poderia ver e conhecer..mas meu amigo esta trabalhando a noite e dorme de dia...sem tempo para me levar em lugar algum .Tambem nao quero ficar aqui presa em um quarto...diante de um computador...Por isso digo adeus a Turquia..adeus Ankara !

My time in Turkey came to end..İm going away in some days...
Oh! so many beautiful things İ could to do ...so much to see ..but my friend this year work at night and during day he sleeps. He has no time to me..and İ dont want be prisioned in one room 24 hours in front of one computer.
Bec it '' İ say good-bye to Turkey''
bye to Ankara....
28-07-07

Blog protected , do not copie

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape